Key Account Manager – kancelárske papiere a kotúčiky do pokladní
Miesto výkonu práce: Celá SR (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiac, v závislosti od skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zodpovedného a šikovného kandidáta, ktorého náplňou práce by bolo:
- predaj a podpora predaja produktového portfólia spoločnosti, sortiment kancelárske papiere a kotúčiky do pokladní
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie potenciálnych klientov
- implementácia nových produktov na trh
- zodpovednosť za prípravu obchodných podmienok pre zákazníka, navrhovanie riešení pre zákazníkov
- prieskum trhu a konkurencie
- ostatné činnosti súvisiace s obchodníckou pozíciou
- zákaznícky segment – reseller, retailer,...
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre úspešnú spoločnosť, ktorá je trhovým lídrom vo viacerých oblastiach, kde pôsobí
- práca v nadnárodnej spoločnosti, ktorá je súčasťou koncernu Heinzel Group a ktorá každoročne získava pečať „Bonitná spoločnosť“
- kľúčovými hodnotami spoločnosti sú rešpekt, zodpovednosť a výnimočnosť
- odborné zaškolenie
- dobrovoľné jazykové kurzy AJ v Bratislave
- zaškolenie do systému SAP, BIS, C4C
- ostatné zamestnanecké výhody - príspevok na rekreáciu, sick day 2x/rok, občerstvenie na pracovisku a iné
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate všetky nižšie uvedené požiadavky, pošlite svoj štrukturovaný životopis e-mailom. Len vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. V životopise prosíme uviesť aj nižšie uvedený text, ktorým vyjadríte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
„Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Europapier Slovensko, s. r. o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Obchodný zástupca
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť prostredia predaja potrieb do kancelárie výhodou
- schopnosť pracovať s PC (Windows, Word, Excel)
- znalosť anglického jazyka (B2) – slovom aj písmom
- schopnosť aktívne a efektívne komunikovať so zákazníkom
- obchodné a základné ekonomické vedomosti
- zmysel pre organizáciu práce
- zodpovedný prístup k práci
- veľmi dobré prezentačné, komunikačné a organizačné schopnosti
- flexibilita, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci