Key Account Manager – kancelárske papiere a kotúčiky do pokladní

Miesto výkonu práce: Celá SR (Práca vyžaduje cestovanie)

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
asap, resp. dohodou

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiac, v závislosti od skúseností

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme zodpovedného a šikovného kandidáta, ktorého náplňou práce by bolo:

  • predaj a podpora predaja produktového portfólia spoločnosti, sortiment kancelárske papiere a kotúčiky do pokladní
  • aktívne vyhľadávanie a oslovovanie potenciálnych klientov
  • implementácia nových produktov na trh
  • zodpovednosť za prípravu obchodných podmienok pre zákazníka, navrhovanie riešení pre zákazníkov
  • prieskum trhu a konkurencie
  • ostatné činnosti súvisiace s obchodníckou pozíciou
  • zákaznícky segment – reseller, retailer,...

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre úspešnú spoločnosť, ktorá je trhovým lídrom vo viacerých oblastiach, kde pôsobí
  • práca v nadnárodnej spoločnosti, ktorá je súčasťou koncernu Heinzel Group a ktorá každoročne získava pečať „Bonitná spoločnosť“
  • kľúčovými hodnotami spoločnosti sú rešpekt, zodpovednosť a výnimočnosť
  • odborné zaškolenie
  • dobrovoľné jazykové kurzy AJ v Bratislave
  • zaškolenie do systému SAP, BIS, C4C
  • ostatné zamestnanecké výhody - príspevok na rekreáciu, sick day 2x/rok, občerstvenie na pracovisku a iné

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate všetky nižšie uvedené požiadavky, pošlite svoj štrukturovaný životopis e-mailom. Len vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor. V životopise prosíme uviesť aj nižšie uvedený text, ktorým vyjadríte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.

„Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Europapier Slovensko, s. r. o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.“

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Obchodný zástupca

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť prostredia predaja potrieb do kancelárie výhodou
  • schopnosť pracovať s PC (Windows, Word, Excel)
  • znalosť anglického jazyka (B2) – slovom aj písmom
  • schopnosť aktívne a efektívne komunikovať so zákazníkom
  • obchodné a základné ekonomické vedomosti
  • zmysel pre organizáciu práce
  • zodpovedný prístup k práci
  • veľmi dobré prezentačné, komunikačné a organizačné schopnosti
  • flexibilita, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci

                                                                 

Prihlasovací formulár

* Povinné polia